Vinterboken

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Hej hej <3

Av Ida W - 17 oktober 2012 14:57

Idag vaknade jag av syrran som skrek KLOCKAN ÄR ÅTTA!!!!! (min buss går kvart över) det blev en del spring och elaka ord men till kom vi oss iväg. Vi hade Tyska första timmen och fick 15 glosor tils på FREDAG! aaahhh måste plugga! (sen) 

Sen hade vi slöjd (trä) och det var jäääätte kull... INTE träslöjd är det värsta ämnet som finns! men det var 2% bättre idag eftersom halva tvåtimmars lektionen gick till att göra gångjärn (stavning?) jag har tappat bort min slöjd bok som vi ska skriva ner vad vi "har gjort idag" fullständigt onödigt tycker jag.  

Sen hade vi NO och då fick vi tillbaka proven som vi gjorde förra veckan gick väl sådära fick D men aja för att göra resten av dagen kort så hade vi Lunch, NO , Idrott , hem (höll på att missa bussen!)

Idag regnade nästan all snö bort :,( men inte allt KÄMPA SNÖN <3

 

Såg väl ut såhära inan det dumma regnet 

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida W - 3 december 2012 18:25

Men tjenare! Idag har jag väll inte gjort så mycket :) eller jooo Therese har berättat/visat en grej som är gansak rolig (enligt mig) och vi satt hela NO lektionen och typ snacka och kanckade på fönstren XD det var skitkul :P    Nu (efter det h...

Av Ida W - 30 november 2012 23:03

Hej igen idag var jag mamma och syrran på stan och jag slog mitt personliga rekord i att köpa tröjor ;-) jag köpte fyra sjäöv och mamma köpte tre älskar alla :-)...

Av Ida W - 26 november 2012 15:51

Sitter i bussen

Av Ida W - 25 november 2012 22:06

Jajemem jag har laddat hem appen :p lägger.mest upp foton o så en grej jag rita :p sja kolla om detta funkar...

Av Ida W - 25 november 2012 15:53

så snorungar och pantskallar nu är jag här igen, har inte hunnit skriva i helgen eftersom jag har träffat världens snällaste på GSM. Vi har suttit och skypat hela helgen                                    /Hej då <3 jag ska be mamma ...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg ska försöka vara aktiv och lägga in ganska mycket bilder

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Tjaaaa....mina bilder XD


Ovido - Quiz & Flashcards